Vážený zákazníku,
rádi bychom Vás upozornili na to, že pokud se na našem eshopu zaregistrujete a přihlásíte, tak Vám bude automaticky přiznána a zobrazena
sleva 15% na zboží značek ELDES, HIKVISION, RISCO
.
Další výhody registrovaných zákazníků zobrazíte zde.


Zavřít

Kategorie obchodu

Informace

Reklamace

  • Sepište průvodní komentář k reklamaci, jehož obsahem musí být identifikace zákazníka (popřípadě stačí číslo prodejního dokladu), adresa, email, telefonní číslo a popis závady. Prosíme, informujte nás předem o zamýšlené reklamaci emailem nebo telefonicky na čísle +420 465 521 521. Není nutné přikládat kopii prodejního dokladu - sami si Vás najdeme v databázi.
  • Vadný výrobek zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k mechanickému poškození, přiložte komentář a odešlete na naši adresu: Luděk Zigáček - AMPÉRTECH, Těchonín 40, 561 66. Neodesílejte na dobírku - ty nebudou převzaty.
  • Do několika dnů od převzetí reklamovaného zboží Vám budou poskytnuty informace o dalším postupu.

 

V našem obchůdku vyřizujeme oprávněné reklamace bez zbytečného prodlení a ve většině případů obratem. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je třicetidenní a v mimořádných případech se může prodloužit. Zákazník je s touto informací obeznámen.